Nu stiu de unde ai luat ideea ca vaicareala influenteaza si controleaza guvernul? Asa este la voi acolo pe varful popoului? Va vaicariti nitel szi gata, cade guvernul plin de comunisti? Mishto realizare! Nu este asa aici, oamenii nu se prea vaicaresc, dar bineinteles, tu nu ai cum sa intelegi sistemul de la distanta aia.
Dan G