Ce bine imi pare ca mi-am spus! Si eu fraierul care stau de atata timp in America si nici nu am avut habar. Inteleg ca tu iti iei vestile si informatiile din publicatiile astea? Hahaha! The Onion"? Banuiesc ca tu incurci "Tea Party " cu "ceaiurile electrice" pe care le organizati voi p'in dealu' Popoului.
Dan G