Tot nu-ti inteleg "solutia". Esti pe ajutor social tocmai pentru ca n-ai din
ce sa dai (cel putin asta e teoria). Si-i ghilotinezi pe aia care-ti dau
ajutorul social pe motiv ca ti l-au redus. Pai asta e fix descrierea lui
Ghiocel pentru Romania: ti-e rau, da' in loc sa faci ceva ca sa nu mai
depinzi de sistem (si sa ai de unde sa dai - ca sa depinda sistemul de tine,
nu doar sa stai cu mana intinsa ca sa iei) preferi sa-ti faci si mai rau si
sa plangi si mai tare ca e vina altora.

Dupa ce-i ghilotinezi pe toti, iti asumi tu raspunderea pentru tara sau
pentru o functie de conducere? Nu de alta, da' ala care-si asuma raspunderea
e amenintat cu executia de-al de tine si Arhitectura.

Tu, Arhitectura si Ghiocel: ministri la finante, munca si educatie - in
ordinea asta, de maine. Va bagati? Sigur se gasesc altii sa va recomande cu
caldura gloante si ghilotina dupa ce va asumati posturile.