In primul rind ce am scris, nu este o  solutie ci o metoda. Pentru ca
daca scapam de  aceste mizerii de lipitori, putem sa folosim banii
adunati din taxe si ce a mai  ramas din banii de la FMI (!!!) in mod
rational si in interesul real al  cetatenilor. Adica intii aloci sumele
necesare pentru sanatate, invatamint, samd si dupa aia pentru
investitiile in  infrastructura.   Ceea ce nu intelegi tu este  de ce
exista sistemul. Gheo de la tara, de la  marginea satului, nu are nevoie
de sistem, nu ii trebuie apa, gaz, curent, are cu  ce sa le inlocuiasca.
Nu depinde de sistem. Sistemul exista pentru ca  aglomeratiile umane au
avut aceleasi probleme care trebuiau rezolvate pentru  toti. Sistemul nu
este ceva in  sine, scopul lui este sa serveasca si rezolve cetatenii si
problemele  lor. Eu nu depind de sistem, nu  am nevoie de ajutor sau de
sprijin direct, dar constat ca nu imi rezolva  problemele generale
pentru care fac parte din sistem: sanatate, invatamint,  transport,
dezvoltare, samd. Exista resursele necesare, fondurile colectate sint
suficiente, dar ele sint furate. Adica sint furati tocmai  banii pe care
i-am dat ca sa poti sa fi si tu ajutat, nu sa stai cu mina intinsa  la
pomana.   Cei de acum la guvernare nu  si-au asumat nici o raspundere,
dimpotriva actioneaza impotriva  cetateanului. Politica reala si
corecta inseamna sa faci ceea ce are nevoie cetateanul, majoritatea, si
nu ceea ce vrei tu. Baba nu vrea sa treaca strada! Daca lumea
(majoritatea) spune ca nu este bine ce vrei tu, te dai la o parte. Nu
lucrezi  contra lor!   Da, mi-as asuma  raspunderea. As spune
cetatenilor ce vreau si cum vreau si care este destinatia  propusa. Daca
din "n" motive nu as  putea merge pe directia initiala ca sa ajung la
destinatia propusa, le-as spune  cetatenilor exact care este situatia,
i-as intreba daca doresc si daca accepta  modificarile de directie si
destinatie. Daca alegatorii spun nu,  m-as da imediat la o parte.
Adoptarea de masuri  impotriva cetatenilor sau care produc efecte
ireparabila este  inacceptabila. Asa arata democratia  sociala.   As
elimina majoritatea  taxelor si impozitelor pentru care se cheltuie mai
mult cu urmarirea si evidenta  lor decit sint incasarile. As simplifica
sistemele de  urmarire si evidenta. As reduce taxele si  impozitele care
apasa pe cei multi si le-as creste pe cele pe cei  putini. TVA zero
pentru alimente. As introduce impozitarea pe  cifra de afaceri pentru
petrolisti, gaze, medicamente, banci As introduce un parlament
bicameral, cu mai multi parlamentari, cu o norma de reprezentare mai
mica,  deputat la 25-40000 alegatori, cu un salariu fix, care sa ii
includa toate  cheltuielile, legate de cazare, birou parlamentar,
transport, samd. As desfiinta  biroul de cazare si de transport al
parlamentului, cu garaje cu  tot. As limita la 2 mandate  participarea
in politica: un mandat de consilier local si unul de presedinte. Si
gata cu dreptul de a mai candida sau a fi numit ministru, director in
minister,  secretar de stat, sau ales parlamentar sau primar!  Numai
doua mandate in  functii alese sau numite politic. 8 ani.  Vot
obligatoriu. Alegeri directe, in 2  tururi pentru orice functie
politica.   As profita de moneda  proprie, leul, si as aplica aceleasi
politici ca Danemarca si Suedia in domeniul  salarial, al muncii si
protectiei sociale. Acum inca se poate. Daca ajungem la  euro, vom muri
de foame in Europa.   Si multe  altele.

Cînd se  suie scroafa în pom
Cine tace nu e om.