Si Nastase, Mitrea, Hrebenciuc, Vanghelie,  pe ce au pus mana ? :)

http://arid.wordpress.com

  ----- Original Message -----
  From: dan-calin
  To: protest-ro@yahoogroups.com
  Sent: Monday, June 13, 2011 7:02 PM
  Subject: [protest-ro] Re: soferul de taxi

  Sint doua probleme.
  1. Evident ca au fost mincinosi, falsificatori, samd, si pe multi ii regasim
in actualii activisti de partid. Cam toti care au lucrat in aparatul de stat
sau de partid au fost partasi la aceste falsuri.

  2. Dictatorul ramine dictator. Ii place sa fie adulat, prefera sa fie mintit
pentru ca minciuna ii face viata lui mai frumoasa. Daca nu era dictator, ii
pasa de oameni si atunci nu putea fi mintit!

  Aveti dreptate, asa, prin furt, inselaciune si cirdasie a putut ajunge
Videanu stapin pe marmura, Vintu sa faca FNI sau FNA, samd.
  Linia a doua si a treia de partid au iesit ca ciupercile dupa 1989!
  Boc! Basescu! Si multi la fel. Aia care erau lipitori si atunci si acum!

  DC? T

  Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
  Cînd se suie scroafa în pom
  Cine tace nu e om.

  --- In protest-ro@yahoogroups.com, M Cristian Ioan <cristioanm@...> wrote:

  > apopo de â?omembrii cepex si familiile lorâ?!
  >
  > era in 2006, in taxi spre gara, soferul se dovedeste un vajnic adorator al
tovarasului

  > dar macar UNUL din lucrurile pe care le-a spus are sens: Carmaciul a fost
acuzat de genocid, ca ne-a tinut in frig si foame. dar UNDE sunt toti cei care
ii dadeau raportarile umflate? care masluiau cifrele ca sa apara ca totul merge
bine?

  > in Decembrie 1989, toata vina a cazut pe Odiosul si Sinistra, care au fost
impuscati dupa un simulacru de proces

  > oare chiar asa a fost? cei doi operau intr-un vid?
  > nu au avut si colaboratori?
  > cei care luau notile le vizitele de lucru si ii laudau, ii incurajau in
paranoia?
  > care la revolutie s-au dat peste cap si s-au facut buni si frumosi,
nevinovati, acum o duc mult mai bine decat inainte de 1989?

hectare, ii doare exact in gaura curului de orice masuri "reparatorii".
  > Aaaaa...... daca iti propui sa ii impusti si pe ei, sa le confisti averile,
etc., poate primim si noi de o bere. :)))

  > Ceea ce nu am inteles noi atunci si ei stiau foarte bine, este ca o trecere
NORMALA de la un sistem social, politic, la altul, NU se poate face fara
mii/sute de mii de cadavre !
  > Adica sa-i fi luat incepand de la secretar de partid (de uzina) pana la
membrii CPEX si toate familiile lor si sa-i fi pus sa termine Canalul
Bucuresti-Dunare.
  > Cu 1.000 de calori, norma de harna pe zi ! :)
  >
  > Acum e degeaba !
  > Poti sa limitezi la un mandat functia politica, ca degeaba, astia au bani
sa il cumpere si pe bunelul tau, din mormant .... si sa-l puna deputat (-ul
lor) !!!
  > Si nu e povestea cu baba care nu vroia sa treaca strada, ci povestea cu
trenul care vine o data la la ... 50 de ani.
  > Daca nu l-ai prins ........

Raspunde prin e-mail lui