Mazilu a fost in ianuarie 90. Incercarea de lovitura de  stat a fost
dupa 20 mai!

DC?  T

Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
Cînd se suie scroafa în  pom
Cine tace nu e om.

> Care lovitura de stat ?
> Aia pe care a incercat-o Mazilu calare pe tanc ?
> Sau cea a baietilor de 20-25 de ani, cu ochi albastrii, care au venit
de dupa colt si au atacat Guvernul in timp ce toata lumea din Piata
Victoriei statea pe jos si striga "fara violenta" ?

> Lasati intoxicarile ca EU am fost acolo !
> Si in Piata Universitatii si in Piata Victoriei !
>
> Cu stima,
> Dicu-Sava Cristian
> www.dsclex.ro
> http://arid.wordpress.com

cei care ocupau piata, nu pe cei care manifestau intre 17-22.

>   DC? T
>
>   Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
>   Cînd se suie scroafa în pom
>   Cine tace nu e om.
>

>   --- In protest-ro@yahoogroups.com, M Cristian Ioan cristioanm@
wrote:
>   >
>   > felicitari tovului ilcii si discipolilor /votantilor sai, care
sunt pe lista!
>   >
>   >
http://www.hotnews.ro/stiri-esential-8798568-video-fotogalerie-21-ani-mi\
neriada-din-13-15-iunie-din-capitala.htm?cfnl=
>   >

Raspunde prin e-mail lui