From: dan-calin
Sent: Friday, June 17, 2011 2:11 AM
To: protest-ro@yahoogroups.com
Subject: [protest-ro] Re: cu placere pentru complEment!

Dvs. nu masluiti TOATA istoria, doar niste fragmentele maruntele, pe masura
dvs. si mai ales dupa chipul si asemanarea dvs. Niste bocuri! (DEX)

Sinteti poate un super titan ice, adica o punga goala din plastic cu camarute.
Iar 10 de Iorga ce? Ca omul a mai avut si vinturi! Unii au votat cu Iorga! Dvs.?

De ce oare ati masluit subiectul "fost golan"?

Raspunde prin e-mail lui