Pai ati fost membru? Ca  dupa aia ati cotit-o, e partea a doua,
neesentiala. V-a ramas  pofta! Nu trebuie sa va lepadati  de nimic. Doar
continuati. Sinteti perfect adaptat la  politica romaneasca! Faptul ca
locuiti in strainatate este un  avantaj!
Va doresc pofta buna ca mare o aveti deja!

DC?  T

Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
Cînd se suie scroafa în  pom
Cine tace nu e om.

--- In protest-ro@yahoogroups.com, M Cristian Ioan <cristioanm@...>
wrote:

> pai cu TOATE, dar absolut toate afirmatiile astea, sunt de acord!
>
> ce insemna asta, ca ar tebui sa ma lepad de Credinta si sa ma inscriu
si ue in pedesere?!

> Cris.

stau in Romania, dar consuma la greu. Si mult.