Deci istoria de la 1990 ati  masluit-o. Acum vreti sa masluiti
prezentul. Mai mult, vreti sa va  instaurati dictatura pe care nu ati
reusit acum 21 de ani!   Daca as accepta o asemenea  regula, pe dvs. si
pe altii din sleahta lui Basescu i-as putea executa  imediat. Anastase
Roberta este o  infractoare si a furat voturi care au ucis si vor ucide,
indirect, mii de  pensionari. Basescu Traian este un  infractor si a
furat flota. SAMD. Hotnews este un pupincu de  pupincu, nici nu stim
daca pupa sau maninca sau linge cacadeaua.   De exemplu, Basescu a furat
flota, dar banii nu au ajuns direct la el, ci prin multi interpusi si
prin  afaceri "onorabile" si "legale", cu acte in regula, banii au
ajuns la fiicele lui, la fratele sau si la alti citiva apropiati.  Daca
as merge pe  modificarea propusa, care mie personal imi convine, intii
as trage si apoi as  judeca. Pentru ca in acest mod judecata este
simpla. Ai adunat "milioane" de  euro din activitatea de notar la tara,
ai primit/cumparat o casa, ai facut o  vinzare anterioara, si ai
cumparat un penthouse de peste un milion de euro!  Foc! Ai vindut
inghetata  nevandabila si ai facut asa de multi bani incit azi este un
prosper "om de  afaceri", ajund intimplator in afaceri cu armament si
munitie. Foc!   Stie toata lumea ca averea  multora este ilicita si daca
ar fi asa cum vrea Hotbase, atunci el si ai lui ar  fi in prima linie de
confiscare.   Astept totusi sa reveniti  si la Mineriada din iunie 90.
Coierent! Dar micul dictator ce vreti sa fiti nu va va permite  asemenea
excese. Participa dar nu se baga!   Casuneanu are o avere mare.  Pentru
Bugatti are acte. El este un rege al asfaltului. Noi nu  avem asfalt.
Deci, asadar si prin urmare  mie mi-ar conveni o asemenea lege. Dvs. nu
v-ar conveni. Pentru ca de fapt nu se  vrea modificare legii, ci doar
discutia despre aia rai care se opun! Si care a  inceput deja!   Pentru
ca si asta face  parte din masluirea realitatii practicata de dvs.

DC?  T

Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
Cînd se suie scroafa în  pom
Cine tace nu e om.

--- In protest-ro@yahoogroups.com, M Cristian Ioan <cristioanm@...>
wrote:

> http://www.hotnews.ro/stiri-opinii-8935837-cum-scapam-licenta-fura.htm
>
> stirea este fierbinte, daca referitor la ce s-a intamplat acusi 21 de
ani pedesereul poate sa ma acuze de “masluirea Istoriei”,
ai imi e mai greusa deminstrez Adevarul, asta se petrece acum, la
momntul de fata, sub ochii nostri!

> nici asta cu <<licenta de a fura >> nu este adevarat?
>

> Cristian.

Raspunde prin e-mail lui