Mai pedelistule, mai  latraule, mai pupincuristule, mai lingaule de
cacadele!   Nu mai lua bani de la KGB  si mergi si tu la o munca
cinstita.  Si inca ceva. Acest grup a  fost constituit pentru a apara
Rosia Montana de pecinginea portocalie care vrea  sa jefuiasca si
distruga tara.   Metoda de schimbare  permanenta a subiectului pentru a
nu se sti despre ce se discuta, este tot una  specifica jegurilor
portocalii, indiferent pe unde apar.   Esti prea mincinos, prea
ordinar, poate chiar extra ordinar, ca sa mai discut despre nimicurile
tale  jegoase si ma obligi sa iau emetiral ca sa imi curm greata.   Adu
poze cu mormintele  celor de la Straulesti, adu informatii credibile
(BNR) despre datoria  externa. Daca nu discuta cu ceit de  teapa ta, eu
te las in RM sau PM cum iti place. Eu pentru tine prefer  PM.

Cînd se  suie scroafa în pom