Aici sau SI aici, s-a  purtat o parte din batalia anti RMGC. Cit
priveste "insultele",  "injuraturile" ti-am mai spus ca de regula faci
confuzii de  termeni.   Te sperie exprimarea care  iese din limita celor
200 de cuvinte uzuale, sau te face mai mult decit confuza  utilizarea
figurilor de stil de exemplu.   Sint insa foarte de acord  ca exista
citiva care in loc sa dezbata subiectul, se leaga de persoana, de  orice
colateral, pentru ca neavind nimic a spune insira vorbe  goale.   Cit
priveste dihotomia barbati femei, se poate afirma, folosind logica ta,
ca ele nu sint in stare sa se manifeste. Concluzia este categoric
eronata pentru ca logica folosita este  eronata.

Cînd se  suie scroafa în pom
Cine tace nu e om.

--- In protest-ro@yahoogroups.com, "ARIN" <arininfo@...> wrote:

> Precizare: de fapt, grupul a fost constituit fara nici o legatura cu
Rosia Montana, deoarece la data constituirii habar nu aveam ce se
preconiza acolo - cu totul intamplator, totusi, faptul ca a existat a
fost cat se poate de bun, deoarece majoritatea membrilor lui de pe
vremea cand a inceput campania m-au sprijinit mult in campanie (lucru
pentru care le mai multumesc o data, cu toate ca o buna parte au devenit
tacuti ori chiar s-au retras ;)

> Grupul a fost infiintat din cauza lui Vadim si Iliescu - mai exact,
inainte de al 2-lea tur de scrutin din 2000 (pe 8 decembrie, data
exacta), pe cand o GRAMADA de lume (inclusiv eu) era nervoasa /
disperata, pentru ca nu avea de ales decat intre cele doua jigodii >:(

> Cum eu sunt mai degraba o persoana care cauta solutii decat sa se
smiorcaie la infinit, altceva nu mi-a trecut prin cap decat sa infiintez
grupul; din pacate, in privinta alegerilor nu mai aveam ce face insa
grupul a fost foarte util cu alte ocazii - inclusiv prin aceea ca, in
unele privinte, m-a "educat" astfel incat am devenit mei eficienta eu
insami ;)

> "Calitatea" a scazut, din pacate, simtitor, prin 2006, cand eu m-am
sictirit f. tare si m-am gandit si ca grupul s-ar putea descurca si
singur; din pacate, se dovedeste ca boborul lasat sa se exprime liber
ajunge inevitabil la insulte, injuraturi si ca, in general, oamenii mai
degraba argumenteaza cu violenta (fie ea si verbala) decat cu referiri
la subiectul in sine; dat fiind ca pe grup posteaza din ce in ce mai rar
femei, pot zice ca aceasta concluzie a mea e valabila pentru barbati -
iar cu femeile mai stau in expectativa >:))

> Codruta
>

>   From: dan-calin
>

>   Mai pedelistule, mai latraule, mai pupincuristule, mai lingaule de
cacadele!

>   Nu mai lua bani de la KGB si mergi si tu la o munca cinstita.
>   Si inca ceva. Acest grup a fost constituit pentru a apara Rosia
Montana de pecinginea portocalie care vrea sa jefuiasca si distruga
tara.

>   Metoda de schimbare permanenta a subiectului pentru a nu se sti
despre ce se discuta, este tot una specifica jegurilor portocalii,
indiferent pe unde apar.

>   Esti prea mincinos, prea ordinar, poate chiar extra ordinar, ca sa
mai discut despre nimicurile tale jegoase si ma obligi sa iau emetiral
ca sa imi curm greata.

>   Adu poze cu mormintele celor de la Straulesti, adu informatii
credibile (BNR) despre datoria externa.
>   Daca nu discuta cu ceit de teapa ta, eu te las in RM sau PM cum iti
place. Eu pentru tine prefer PM.