"Respiratia" peretilor este  de fapt absorbtia si desorbtia umezelii.
Respiratia inseamna  circulatie ceea ce este o mare prostie. Exista
pereti care permit o  circulatie reala aerului, tocmai pentru eliminarea
umezelii. Dar peretii reali doar  absorb/desorb o parte din umiditate.
Daca ineptiile debitate de  pseudoarhitectul Diku ar fi adevarate,
caramida sau betonul ar umede si ar lasa  ploaia, sau ceata sa intre in
casa. Asa este. Izolarea se face  pentru a evita punctul de roua, iar
umezeala se elimina prin sistemul de  ventilatie de preferat cu
schimbator de caldura.

DC?  T

Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
Cînd se suie scroafa în  pom
Cine tace nu e om.

--- In protest-ro@yahoogroups.com, Gushterul LAIR <gushteru@...> wrote:

> Cu alte cuvinte se incalzeste casa si se izoleaza peretii cat sa nu
ajunga
> punctul de roua inauntru.
> Iar pentru a aerisi, tot sistemul de ventilatie este seful, banuiesc
unul cu
> recuperare de caldura...
>
> Gushterul
>

> ________________________________

STRUCTURA
> compozita, care  respira.
> Asaaaaa, ca sa vedem daca aveti notiunea  termenilor, nu de altceva.
:)))
> [...]
asa ca
> intelegeti de ce la idiotii utili apare si  condensul si mucegaiul in
bucatarie.

> Si iar, doar sub-linjinierii  pedeserizati si-au pus termopane de
plastic, fara
> canale de  aerisire prin convectie si si-au astupat grila de aerisire
de
> 10x10 din  bucatarie, ca sa nu ii traga curentul la alt partid.
> Una peste alta, incalziti-va casele si nu o sa  aveti nici o treaba cu
mucegaiul
> sau condensul, chiar daca nu le aerisiti  niciodata. :))))

inexistent!

Raspunde prin e-mail lui