From: Arhitectura <d...@dsclex.ro>
To: protest-ro@yahoogroups.com
Sent: Wednesday, July 13, 2011 9:35 AM
Subject: Re: [protest-ro] IGRASIE

Draga Gustere,

Fara nici o suparare, cand te doare o masea, matale
te duci tot la frizer ca in sec. XVII ?
Ceva arhitecti, ingineri de civile nu domiciliaza
prin localitatea matale ?
Nu vreau sa fiu rau, dar inainte de a te apuca de
lucrari ai aflat unde este panza de apa freatica, ce variatie de nivel are si
ce
fel de "argila" ai sub casa ?
O mica sectiune de "travee" a facut cineva ?, ca sa
se poata face macar pe genunchi un calcul de pierderi de caldura
?

Fara aceste elemente, este posibil sa fi bagat
banii degeaba sau sa fi bagat PREA MULTI bani in reparatie.
Basca ca nu o sa sti daca ce ai facut e bine sau
nu, pana nu mai trec doua-trei ierni. :)

La constructii nu se concateneaza pareri de pe
internet !
Se asculta ingineri sau arhitecti care au macar 20
de ani experienta in proiectare, nu la Primarie, si se iau decizii in baza unor
desene, masuratori si calcule.

Cu stima,
Dicu-Sava  Cristian
www.dsclex.ro