Virusii de azi sint prosti si majoritatea se bazeaza pe prostia
utilizatorilor care deschid/dau click pe te miri ce! Virusii de alta
data erau foarte scurti, se mascau pe boot-ul dischetei,  sau se
ascundeau intre sectoarele dischetei.

DC? T

Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
Cînd se  suie scroafa în pom
Cine tace nu e om.

--- In protest-ro@yahoogroups.com, M Cristian Ioan <cristioanm@...>
wrote:

> nu e chiar asa!
>
> Sigur ca exista un decalaj considerabil intre momentul aparitiei unui
nou virus si momentul cand antivirusul isi actualizeaza corespunzator
baza de date si motorul. Dar eu pasa pe Update la fiecare jumatate de
ora, si ma bucur cand vad ca a gasit o versiune noua si o descarca.

> malware este altceva, am instalat si anti-Malware de la malwarebytes,
dar nu l-am mai actualizat si folosit de doua saptamani

> eset firesc sa dea rezultate pozitive, daca ar zice ca nu gaseste
nimic, cum si-ar mia justifica existenta?

mai exista de mult. Ai sanse sa iei Antrax mai repede decat One Half.

> Daca vreti ceva util, folositi un incredere Mallwarebytes antispyware.
Varianta free este de ajuns.

> (dupa ce il instalati si va scanati calculatorul, daca gasiti un
spyware va astept cu o bere:))))

Raspunde prin e-mail lui