From: Arhitectura
Sent: Sunday, July 17, 2011 11:34 AM
To: protest-ro@yahoogroups.com
Subject: Re: [protest-ro] Virus!!

Daca o scanare dupa malware dureaza mai mult decat 1 ora, trebuie ori sa
aruncati 386-le ala.... ori sa aruncati Malwarebytes. :))))
Cun un scor PC Magazine de numai 3,5 din 5, eu as arunca Malwarebytes.

Top 10 Anti-Malware/Spayware :
http://www.2-spyware.com/compare.php

Cititi textul, ca primul tabel e reclama :)))
Malwarebytes NU apare in primii 10.

http://anti-spyware-review.toptenreviews.com/
Dupa vanzari, cu 0,15%, eu nu m-as incumeta nici la varianta cu bani. :)