De vre-o doi ani SSD-urile au devenit accesibile ca pret, desigur nu la
capacitati de 1-2 TB cum au hardurile mele.

De ce sa nu incepem polemici?

Daca SSD ar fi fost un panaceu universal, atunci inlocuiau deja pe toate HDD
clasice!

asa cum nu mai vezi de loc monitoare NOI cu tub catodica, iarr eu am, cumparat
in 2007, unul din ultimele televizoarea Sony care nu este cu plasam sau LCD ...

Ideea este, evident, chiar daca ai un SSD mic, sa il pui ca disc de boot, sa
lanseze repede sistemul de operare, chiar daca unele aplicatii sau noianele de
date vor fi inevitabil pe un HDD clasic, ce are – inca ! o  capacitate mult mai
mare.

dar ce fel de SSD/

eu asi fi vrut din cele bazate pe memorie RAM, pt ca la cele cu memorie Flash
numarul de stergeri / rescrieri, chiar daca foarte mare, este totusi LIMITAT!

ce e aia “porturi libere nefiltrate”?

pai credeam ca firewal-ul tocmia asta face, nu lasa porturi libere aiurea, le
deschide doar pe cele de acre ai tu nevoie, iar stateful packet inspection
verifica, in masura posibilul, ca sunt pachetele ”tale”!

cu “calculatorul ultraperfromant”, vroiam si eu sa fac aceeasi observatie:
descarci mai multe si mai rapid, volumul de date de scanat / verficat creste si
el!