From: Gushterul LAIR
Sent: Monday, January 16, 2012 12:25 PM
Subject: Re: [protest-ro] protestele derbedeilor

Dupa cum zici si tu, alternativa momentan este ca poporul sa treaca de jandarmi
si sa ia tot ce este corupt (dpdv al poporului) din guvern si sa il spanzure
public in piata, sau cum zici tu, pe stadion, ca lumea sa nu stea in picioare
la show. Lucru care stii foarte bine ca nu se va intampla, asa cum stiu si ei,
altfel plecau de la putere de mult cu banii in buzunar :)

Raspunde prin e-mail lui