ar fi posibil sa lasam un pic pe derbedei si sa revenim la Santate?

eu spun asta din INTERES, pt ca de 10 zile ma doare rau coloana, si nu stiu la
ce medic sa ma duc

trebuie sa stau in genuchi ca sa scriu la tastatura

da, are leagtura cu reforma, ba chiar cu “cancerul societatii” in general –
pentru mine a fost un semnal de alarma cand Presedintele, care avea tot ceva
problema cu spatele, NU A PUTUT FI OPERAT IN TARA!

a trebuit sa plece la Viena – dar asta este cumplit!

nu e vorba de mine, pacient banal, nici de unul cu venituri cosniderabil mai
mari, ci de nr. 1 din tara – nici macar pt un singur cetatean, presedintele, nu
s-a putut face o operatie la spitalul Elias!

atunci ar fi trebuit iesit in strada!

daca tot s-au cheltuit bani multi pentru interventia aceasta, trebuia adusa o
echipa de chirurgi din Austria, iar medicii nostri sa urmareasca operatia prin
teleconferinta, si sa invete

evident ca nu este asa simplu, dar meritau cheltuiti bani ca asa ceva sa se
poata face si la noi

alminteri, ajungem ca TOATE operatiile mia complicate sa poat fi faciutae in
singuranta numai in Austria (evident, pentru pacientii care isi permit), iar la
noi sa se dezvolte doar ... transporturile aeriene, pt ca asa cum sunt 3
milioane plecati la munca in strainatate, o sa fie tot mai multi carfe trebuie
sa meraga sa se trateze in strainatate!

Ce se poate face in sensul asta?