Codruta

  From: Alin Ciprian Ciula
  Sent: Wednesday, February 01, 2012 5:25 PM

  Unul din colegii mei de servici (din Brad) mi-a spus ca tatalui sau (fost
miner, acum la pensie) i-a fost oferita o excursie de catre ... (nu a precizat)
prin orasele miniere din Apuseni, cand credeti!?
  In 28 februarie!!!, si a ajuns la Rosia Montana cu autobuzul, la acea
manifestatie...
  Din spusele colegului meu, omul nu a fost deloc incantat de turnura excursiei.

  Cu bine,
  Alin

  On 01/02/2012 13:55, Asociatia ARIN wrote:

    Am uitat sa spun: televizuini n-au fost prea multe, ca majoritatea s-au
    carat la Rosia, la contra-manifestatia Goldistilor - ca, deh.... au
contract
    >:))

    Codruta
    ---