  From: Asociatia ARIN
  To: conservarea_biodiversita...@yahoogroups.com ; apus...@yahoogroups.com ;
protest-ro@yahoogroups.com ; societatea_civ...@yahoogroups.com ;
forumdeme...@ngo.ro
  Cc: ROSIAlist
  Sent: Wednesday, February 01, 2012 8:08 PM
  Subject: [protest-ro] Re: conservarea_biodiversitatii] Fw: press_list Dincolo
de frig, presa si manipulare Rosia Montana nu e de vanzare

  Mishto, faza!!! >:)

  Cine sa-i "ofere"? Presupun ca Sindicatul, noaaaa.... :D

  Sau... firma-satelit de "turism" a lu' RMGC - ca are si din asteaaa...
organizeaza chefuri, pentru cei veniti in "monitorizari" si "vizite de
informare" >:)

  Codruta