O fi, ca prea zici cu foc ! :)))
Dar eu stiu, de exemplu, ca panourile fiotovoltaice se fabrica si in SUA, si in
Germania, si in Romania (Simens, daca nu gresesc), asa ca ar fi cazul sa nu
confundam industria realmente autohtona din China cu ....
Nokia care a plecat de la Jucu, in ..... Sanhai !
Reducerea livrarilor de acum 1-2 luni a fost facuta pentru ca industria
chineza, aia a lor, nu .... filiala GM din China, are nevoie de mai multe
metale rare.

Fi convins ca peste ... "1 an", daca asa le cade bine, "scuipa" toate firmele
straine din China, ca sa mai produca doar fabricile tovarasilor de partid !
Nu cu nationalizare sau alte chestii de genul asta, le taie materiile prime si
gata.

Altfel. Asta vara am cautat 2 aparatre de aer conditionat. :)
Nici o firma "occidentala", nu oferea garantie 5 ani !
Nici macar la alea de fitze de 35 MIlioane aparatul, plat, de dimensiunea unui
tablou si bine inteles cu "rama" si o reproducere pe el, de zici ca a pus omul
o poza mare pe perete !
O firma chinezeasca, fara capital occidental, fabrica astfel de aparate si le
vinde cu 5 ani garantie.
Calasa A, 12.000 btu la 10 milioane cu montaj ? Pai abia astept sa vad daca se
strica. :)))

http://secsidelacapat.blogspot.com