From: Arhitectura
Sent: Monday, February 06, 2012 9:48 PM
Subject: Re: [protest-ro] AIA breichin' niuz!!!

.
Altfel. Asta vara am cautat 2 aparatre de aer conditionat. :)
Nici o firma "occidentala", nu oferea garantie 5 ani !
Nici macar la alea de fitze de 35 MIlioane aparatul, plat, de dimensiunea unui
tablou si bine inteles cu "rama" si o reproducere pe el, de zici ca a pus omul
o poza mare pe perete !
O firma chinezeasca, fara capital occidental, fabrica astfel de aparate si le
vinde cu 5 ani garantie.
Calasa A, 12.000 btu la 10 milioane cu montaj ? Pai abia astept sa vad daca se
strica. :)))

Raspunde prin e-mail lui