Como son moi trapalleiro estaba intentando sacar un ficheiro de hunspell
1.7 e non se me dá moi ben pero atopei unha documentación un tanto rara que
quero compartir porque fala de características non documentadas de hunspell

https://stackoverflow.com/questions/10617743/is-it-possible-to-make-hunspell-print-the-line-numbers-of-the-misspelled-words

Sobre un corpus da wikipedia en galego de 84000 liñas de texto que vai
depurando Xosé executo

hunspell -u -d gl /home/anton/Escritorio/wiki_gl.txt
>/home/anton/Escritorio/resultado.txt

e estou obtendo un ficheiro de cousas que o corrector non acepta e a opción
que suxire
- incorrectamente escritas
- descoñecidas

Creo que será de interese por si mesmo porque atopa problemas case no 25%
das liñas.

Na corrección manual hai algunhas cousas que cómpre corrixir urxentemente
porque se utilizan moito

certo/a/s como adxectivo indefinido, por exemplo: certas características,
márcao como falso positivo

e logo "desfrutar", "xarro", "requisamento", "cualidades"

que non teñen nada de malo.