Boas a toda a xente.

Xa hai unha conversa ao respecto na canle de Telegram. Invita a todas as
persoas interesadas a que se unan á mesma, xa que en breves procederemos a
convocar unha asemblea para renovar a directiva, visto que hai tanta xente
disposta.

Lembrade que aquelas persoas que non sexan socias, terán que darse de alta
primeiro como tales. Senón non poderán participar na asemblea. Ademais para
poder votar terán que pagar a cota de socio.

Aquelas persoas interesadas en asociarse, que contacten comigo, por aquí ou
por Telegram.

As mensaxe respecto á convocatoria da asemblea publicarase de forma pública
nas listas de correo de Trasno e na canle de Telegram.

A mensaxe respecto ao pago da cota realizarase exclusivamente pola lista de
correo dos socios, que é privada.

Saúdos,
Leandro Regueiro

O luns, 20 de mar. de 2023 ás 19:31, María do Campo Bayón (<
mdocampo2...@gmail.com>) escribiu: