unha páxina que sempre está actualizada é http://www.cdlibre.org/
a data do último CD é do 3 de abril de 2011 e nesa páxina vemos cousas como:
LibreOffice 3.3.2 do 22/03/11
ou
OpenOffice.org 3.3.0 Gallego do 25/01/11
actualizada por última vez o 24 de abril de 2011

para min é a páxina de referencia nestes asuntos

2011/4/29 Indalecio Freiría Santos <ifrei...@gmail.com>

> Ou moito me equivoco ou a ultima vez que se actulizou isto en mancomun, fun
> eu e iso foi en decembro do 2009.

 /\  Dia da liberdade dos documentos -  Libera os teus documentos
_\/` http://documentfreedom.org/     -  30 de marzo de 2011