>Wed, Oct 06, 1999 at 05:51:54PM -0100, Xaquin Lores Torres escribió:
>

>       Iso de "cambia-la normativa por consenso" seméllame ó do euskara
>batua.  Eu "falo" O:) un galego bastante similar ó normativo, e só sei
>escribir neste.  Pola contra teño moitas dificultades para escribir/falar
>esa outra... normativa (é unha forma un tanto curiosa de se referir ó
>portugués)

        Parece mentira que os informáticos non saibamos diferenciar un problema
de notación de
un problema de significado.
        Se empregas a outra normativa, o galego que falas está ben, non terás
que cambiar a orde
nas oracións, nen pronunciar coma un portugués,  que tampouco somos portugueses.

Un saúdo.

--
#            X. X. G. D.           #