PD para gpul-traduccion e gzlinux: se vos molesta ou non vos interesa
para nada este tema, dicídemo e paro de mandalo.

yua...@yuanca.com wrote:

> On Tue, 29 Feb 2000, Manuel A. Fernandez Montecelo wrote:
>
> [...]
> Bueno decirvos, que fai uns 9 meses mais ou menos Coredump
> (man...@glug.es) e mais eu fixemos unha minidistribucion (por si cascaban
> os discos duros dos routers-linux dos cibers) nun so disco! Agora imos
> implementar iso, cunhas pequenas variacions: imos darlle soporte para
> satelite, e en vez de usar un diskette unha memoria flash, e programacion
> por LCD, a traves de 4 teclas de funcion...

todos os comentarios que fas na parte que omito son máis ben cousas de
"retoques", é dicir, o que hai de momento son simplemente discos de
arranque e un par de documentos, _da que será con sorte nun futuro a
primeira versión_, así que todo se pode cambiar.

o do kernel si que é máis importante(sen embargo a efectos de traballo
para metelo, non), pero ten en conta que cando empezou aínda non saíra o
2.2.

e facendo o que facedes manuel e máis ti, ocórreseme que podemos
traballar todos xuntos, non?

polo momento, que estou agardando unha resposta de aliban para ver como
empezamos a organizar o proxecto.

aburinho!!

Manuel A. Fernández Montecelo (CrEqUe) <cre...@cfutura.com>

GzLiNuX- Documentación de GNU/Linux en galego [http://gzlinux.dhs.org]