Tal dia como Wed, Mar 01, 2000 at 02:47:57AM +0100, yua...@yuanca.com escribió:

> 2.0.36 ten demasiados buratos!!

Okeis, pero para compilar un kernel 2.2 necesitas glib, e iso si que é
un autentico monstruo.

> actualmente e mais usado o chipset rtl8139

Okeis, tomo nota :-) , graciñas.

> hpfs no se usa casi. So conhezo a ais que usa ou usaba OS/2

Pois perfecto asi xa temos espacio para o modulo de NE2KPCI ou rtl , como
ti prefiras.

> scrollz por suposto!

Pois veña dademe a diferencia de peso entre os binarios e decidimos enton
(eu uso BitchX :-PPP )

> (man...@glug.es) e mais eu fixemos unha minidistribucion (por si cascaban
> os discos duros dos routers-linux dos cibers) nun so disco! Agora imos
> implementar iso, cunhas pequenas variacions: imos darlle soporte para
> satelite, e en vez de usar un diskette unha memoria flash, e programacion
> por LCD, a traves de 4 teclas de funcion...

A ver Percebe linux pretende ser unha Workstation version non unha server, e
orientada hacia o usuario novel, asi que non se parece moito o que
implementachedes
vos, agora que en canto o teñades acabado teño moito interes en velo, por certo
yuanca, viches un Firewall que comercializan por hai que basease nun linux
embebido, contan maravillas del.

Abur!
--
Juan Manuel Sende       ali...@glug.es  Vocal del GLUG  www.glug.es
Desenrolador de Percebe LiNUX           CoAdmin de sistemas   LiNUX