"Francisco X. Vázquez" wrote:

> Propoño usar Brainstorming ( cagalera mental ) para atopar un novo nome.

iso de brainstorming==cagalera mental é unha traducción así á sua
maneira non? xDDDDDD

> Tragalinux  -->TRAducción ó GAlego de LINUX
> Soliga ---> Sistema Operativo Linux en GAlego
> Progali ---> PROxecto de GAleguización de LInux
> O Noso Linux  ---> Con connotacións historicas, recorda a "A Nosa Terra"

home non sei, soan un pouco como a empresa de construcción ou de pensos

> Agora tocavos a vos poñer máis, asi sexan novas ou estean baseadas nas miñas.
> A ver se de aqui a unha ducia de mensaxes temos algo potable.

é que xa os temos algo esgotados. linux_gz, gzlinux (ou substituíndo
"gz" por "gl" se queredes) está usado, legal non é moi apropiado e está
moi visto tanto pola similitude con lucas como pola obviedade do que
significa.

se se me ocorre algo xa o mandarei ... pero véxoo difícil.

> Deica outra.

aburinho!!

Manuel A. Fernández Montecelo (CrEqUe) <cre...@cfutura.com>

Responderlle a