Francisco Xosé Vázquez Grandal wrote:

> Home, eu non falaba de poñelos de recheo senon máis ben de que sexan os
> propios
> lectores, redactores, .... os que autoregulen que mensaxes son axeitados e
> cales
> non.
>
> Saudos,    ;-)

xa, pero eu o que digo é que seguramente faga falla recheo máis dunha
vez; algo así coma no pavo do día de accion de gracias dos yankis, máis
ou menos ... ;DD

por certo, que estou instalando o soft de slashdot na minha
mega-computadora para saber como vai isto. xa vos contarei se procede

aburinho!!

Manuel A. Fernández Montecelo (CrEqUe) <cre...@cfutura.com>

  • portais Manuel A. Fernandez Montecelo
    • Re: portais Francisco Xosé Vázquez Grandal
      • Re: portais Manuel A. Fernandez Montecelo