> tes razon,fixemos un mailbombing, pero é para dar a informar de ulo, se ves
> non uso normalmente as canles para fins comerciais.
> :-)
> perdoa

Vale, vale, estás perdoado, pero por favor, recorta o anaco que vai embaixo
do que escribes ti, que se todos fixeramos así acabariamos con mails de un
mega ou mais.

Para que te decates doutra das cousas que pasa cando fas iso e que eu estaba
lendo a miña mesaxe pensando que era parte da tua, xa que non se
diferenciaba dela.

A ver, ¿non ten ninguén un dos cursiños ou reglas de "quoting" que usabamos
na época das BBS para mandarllo ó amigo Nogueira?

Veña, ti podes, ánimo!

Saudiños!
--
Manty/BestiaTester -> http://manty.net