Ola, estiben lendo na web, como facer para traducir e quixen ver o
impreso Translation Disclaimer, pero o enlace da web non funcionou.

Outra cousa, eu ás veces necesito estar co windows entón se me de por
traducir con el e remato o ficheiro .po e non o podo compilar,
podovolo mandar en .po??

e outra dubida que teño:
estiben mirando nin ficheiro e atopeime con isto:

#: medianotifier.cpp:160
msgid ""
"An autorun file as been found on your '%1'. Do you want to execute it?\n"
"Note that executing a file on a medium may compromise your system's security"
msgstr ""

como sería? traduzo e o texto en galego metoi en msgstr""  ?
O texto no idioma orixinal non deberia estar dentro do msgid""   ?

Non sei se pillei moi ben a idea esta, a ver se me resolvedes as
dubidas e asi me poño a traballar rapidamente

Unha aperta
--
Brais Arias Rio