Por suposto, eu non teño o novo dicionario nin penso (de momento), xa que mentres non haxa consenso a cousa penso que estará inestable (unha magoa, penso). Eu uso varios, o Estravis do ano 1995 (moi bó para o meu gusto e moi completo) e o Xerais do 2002 (non é o gran xerais) (cachis! se esperara un pouco mais...) e o de Español-Galego da RAG (xa lle detectei algún erro) ademáis non é coherente nin consigomesmo xa que polo que teño entendido as terminacións reconmendabeis son as rematadas en -bel en lugar de -ble e eles usan -ble. En fin... Todos uns personaxes estes da RAG
Que me corrixa alguén se me erro.

Saudos
dmunhiz