Ola:
En principio, a min coa miña pouca experiencia paréceme un bo plantexamento.
Intentado aportar, penso que sería interesante que un traductor, cando
descargue un ficheiro para tradución desde local, na web quedase
bloqueado, así o traductor que o fai desde a web iria a outro ficheiro
en lugar de traducir o mesmo. Este bloqueo pode ser até que o que o
descargou suba a tradución ou despois dun tempo prudencial (isto
evitaría que alguen teña un ficheiro bloquedo permanentemente). Ademáis
o coordinador pode en calquera momento desbloquealo.
É só unha idea.
Saudos

PD. Ainda que ultimamente ando caladiño sigo e leo TODAS as mensaxes
tanto as da lista de mancomun coma as de trasno (entre outras).
PD2. Ao respostar as mensaxes en proxecto@trasno.net estas van a quen
envía e non á lista.

--
Remitente: