On 7/31/07, Miguel <bandu...@gmail.com> wrote:

>  Refírome a nivel mundial. Os últimos datos que coñezo son os que saen dunha
> enquisa a usuarios de openSUSE (entre os que me atopo) : sobre dunha mostra
> de 80000 persoas o 70% dicia usar KDE. Lera tamén que os datos eran
> similares en Mandriva e en Fedora (inda que non recordo onde e sobre
> enquisas xa de fai 1-2 anos ó mellor e se en fédora era tan esaxerado)  e se
> botades unha ollada google trends e alexa.com KDE (kde.org; kde-look...)
> supera en popularidade a GNOME. Non sei actualmente co 'impacto' de Ubuntu
> [...]

Home, os de suse e mandriva sempre tiraron cara KDE. Cando usaba
Mandrake o gnome que traia era horrible, por iso lle pillei mania a
gnome ata que vin o que se podia facer con el nun ubuntu. Dende entón
prefiro gnome, xa que é bastante simple. O de fedora xa che me parece
algo mais raro xa que ai tiran por gnome mais ca por kde.