O Wednesday 06 August 2008 21:54:42 Jacobo Tarrio escribiu:
> El miércoles,  6 de agosto de 2008 a las 18:36:01 +0200, Miguel Branco
escribía:

>  Eeeeh, si que hai varias listas.
>
>  Por exemplo, esta que está no GNU TP:
> http://d-i.alioth.debian.org/l10n-stats/level2/files/gl/iso-codes_iso_3166_
>gl.po
>
>  Ou, sen ir máis lonxe, http://trasno.net/trasno:lista_paises
>
>  Estou seguro de que en Mozilla hai outra (haina de idiomas seguro), e fixo
> que en Evolution hai, ou había, outra. E se non hai unha máis no Unicode
> CLDR é porque non me puxen a iso.

ostía!, sabía da de trasno (* que inclúe a territorios que non son estado,
p.ex  Alaska) e por aí montei esta. Pero non sabía que se fixera xa un .po xa.
Bo, logo a xente que lle bote un vistazo a ambas en busca de incoherencias,
que dende o meu punto hainas ("C"imbabuee Beli"ce" pero "Qa"tar, Bahr"ai"n,
Banglade"sh")

Responderlle a