O Lun, 25-08-2008 ás 00:29 +0200, damufo escribiu:
> Miguel Branco escribiu:

> Estou de acordo co punto 2, eu son partidario de non traducir os nomes
> propios.
> Eu penso que se unha persoa se chama Xoan este é seu nome, en galego,
> español e chino. A caso alguén sabe quen é Miguel Campo vello? non,
> verdade? Penso que non se queremos que respeten os nosos toponimos
> debemos facer o mesmo, dame repelus cada vez que escoito na galega
> cousas coma xixón, xetafe... de todos modos esta é unha opinión.

Niso discrepo contigo. Os nomes de persoas non se traducen, non, pero os
de persoas "pequenas". Porén, os nomes de reis e papas tradúcense. E non
me soa mal Xixón, nin me soa mal "La Coruña" ou "Orense" en castelán.
Non podemos xeralizar. Nos casos de Nova York e Toquio creo que está ben
a tradución da grafía (aínda que eu son máis de Tokio). Do mesmo xeito,
a min Las Vegas sóame raro en galego. Prefiro dicir que alguén foi ás
Vegas ("As Vegas") que a Las Vegas. Pero son só adaptacións pequenas
para casos concretos.

En fin, eu estou dacordo con Miguel.

Responderlle a