> ~$ apt-cache search kde svn|less
> kdesdk-kio-plugins - subversion ioslave for KDE
> kdesdk-scripts - a set of useful development scripts for KDE
> kdesvn - Cliente de subversion con una estrecha integración con KDE
> kdesvn-kio-plugins - Esclavos de E/S de KDE para subversion
>
> Nunca os probei, pero sempre podes botarlle un ollo, a ver se algún te
> convence...
>
> Á parte, buscando "svn" en http://kde-apps.org/ , atopei outros poucos...
> Seguro que algún hache de valer.
>
> Saúde!

O kdesvn pinta ben, pero ten o problema de que aínda non o portaron a KDE4. E
dos de kde-apps, só un é para qt4, pero non fun quen de compilalo (o certo é
que non se me da moi ben, pero que lle imos facer).

Polo de agora vou seguir co rapidsvn, pero en canto porten o kdesvn... Adeus,
rapidsvn, adeus...

Moitas grazas. Un saúdo!

Responderlle a