Boas,

nada, que cheguei a casa do choio e tiña que me poñer a estudar ABE pero non
me apetecía, así que dinlle voltas ó do logo e estiven pensando nu logo que
fora simple, estilo profesional... así que decidín xogar co identificador do
galego engadindo un punto { .gl }. Non me parei moito, que se lle poden
engadir capas para dar efectos... só é un bosquexo.

Véxolle dúas vantaxes ó logo, que é fácil de reproducir e é escalable (vese
fácil co inkscape se lle dades a  e - sucesivamente) pero tamén lle vexo dous
defectos, que é un logo vertical e que o texto é malo de encaixar.

Veña, agora as criticas e propostas alternativas (q xa hai algunha), :)