2008/12/8 mvillarino <mvillar...@gmail.com>:
> O Luns 08 Decembro 2008 15:14, Miguel Branco escribiu:

> Non, si feito está, o que non está e esa listaxe con dúas colunas, de momento
> só hai unha...

Cando montemos a infrastructura de glosario teremos que facer un
glosario cos nomes de cidades, paises etc. Polo de agora podes atopar
esas listas en varios ficheiros .po. Supoño que na tradución de tzdata
en debian haberá algo diso
http://www.debian.org/international/l10n/po-debconf/gl

No translation project hai varios ficheiros que teñen traducións
referidas a algúns estándares iso, coma o dos paises e mailo das
cidades e as moedas: http://translationproject.org/team/gl.html (os
que comezan por "iso_")