Un vistazo rápido pola rede fixome topar coas seguintes ligazóns:

http://forum.wordreference.com/showthread.php?t=989918

http://en.wikipedia.org/wiki/Cryptographic_nonce

Polo que entendo refirese a algo [sexa unha palabra escrita, ou a unha
secuencia de bits] usado exclusivamente 1 vez e xerado dalgun xeito
aleatorio.

Para a traducción, a miña suxerencia seria iso, "aleatorio" do xeito:

Kleopatra: Could not get socket nonce: %1

Kleopatra: Non se puido atopar [comunicarse con?] o socket aleatorio: %1