Boas. Teño dúbidas á hora de traducir esta cadea, que se atopa dentro do
paquete "drakbackup" (cadea 14 para ser máis exactos).

 "Some protocols, like rsync, may be configured at the server end. Rather
than using a directory path, you would use the 'module' name for the service
path."

A miña proposta é a seguinte:

Algúns protocolos, coma rsync, poden ser configurados *at the server end*. *En
troques/No canto de* empregar unha ruta de directorio, pode empregar o nome
do 'módulo' para a ruta de servicio.

Pero non comprendo ben qué quere dicir a frase marcada en negriña.

E logo teño dubido entre empregar a forma: "En troques de" ou "No canto de".

A ver se me podedes botar unha man. Graciñas.

Responderlle a