> Alguén se
>
> Aquí é cando volvemos falar de cando nos constituimos en asociación ou
> nos metemos nas Ciberirmandades da Fala. Como a Federación esa
> pretendese representante de asociacións e non de individuos non nos
> quedará outra.

Dende unha perspectiva moi persoal, creo que o problema non é tanto que
trasno (ou Ubuntu Galician Tarnslator) se convirtan en Asociación ou que se
integren noutra, como a elección dun representante nesta "federación".
Tratarei de explicarme.

Se ben creo que esa "federación" (ou como se chame) non debe representar
individualidades, agardaría a ver como se plantexa a colaboración dos grupos
"non oficializados" (ou sexa, sen papeis). Eu sería partidario de que se
artellaran os metodos para que trasno e U. G. T. (e posiblemente algún outro
que poidera existir) manteñan a súa estructura actual e que poideran ter
representación "formal".

Donde se plantexa a maior complexidade metodoloxica é na elección/nomeamento
do/a representante destes grupos na "federación". Aquí, creo e defendo, que
deben intervir só os "grupos/proxectos" e tomar as decisións pertinentes xa
que penso que o resto de entidades non terá ningún obstaculo nese
recoñecemento.

Por iso a miña proposta e que entremos nese proceso constituinte e según se
vaia desenvolvendo ese proceso, plantexarse a necesidade (ou non) de dar o
paso cara a "oficialización".

É máis, creo que as "ciberirmandades" (se o teñen a ben) deberian ter a súa
propia representación ademáis da que teñan trasno U. G. T. etc...