Onte atopei eu varios erros, e mandei un correo á lista de Ubuntu.

O malo é que como levaba unha captura de pantalla e era unha mensaxe
grande de máis, o sistema retívoa en espera de aprobación (quen modera
esa lista? se anda por aí, que a aprobe, please).

Se finalmente se aproba a mensaxe, veredes algunha que outra cadea estraña.