> Ti non te libras :)

Non, pero desde logo no berce no que nos achamos estou limitado; cando
rematedes con isto precisarei que me enviedes unha carta (tamén
dispoñíbel na web da aeat, pero agora non poido poñerme a faces
pescudas), para non sei ben que caralladas.

O que é un problema agora mesmo para min é escoller o plano de contas:
O definido no RD 776/1998, o PGC de 2007, ou unha adaptación do
PGC2007 conforme as modificacións aplicadas polo 776/1998 ao do 1991
??

En fin: que decidin escoller Keme, empregando como xestor de bases de
datos sqlite. Algo é algo.

Pero tan dificil é compartir información entre grupos de software
libre???? Ha ser que ninguén leva as cousas moi ao día!

Responderlle a