Ola. Estou completando traducións en Xfce e atopeime con "seekable"
así que fun ver as traducións de "seek":

"ir á posición"
"localizar"
"saltar"
"buscar"

O certo é que ningunha me convence, para o contexto no que estou (xa
non vou discutir que noutros contextos se poida/deba traducir doutro
xeito, como en "goal seeking"). Ocorréuseme "posicionar", que en
certos contextos parece totalmente correcta, como por exemplo en "Seek
to" nun ficheiro (por exemplo ao ver un vídeo, ou ao ler bloques dun
ficheiro, ou ao situar as cabezas do disco para ler determinada
posición).

http://digalego.org/diccionario/Html/index.php?op=ver&id=51810

Alguén ve algún problema con isto/ten comentarios/ten mellor tradución?