Ola,
aí atrás pasaronnos un contacto dunha rapaza que se adica a isto do grafismo
máis profesionalmente e pedinlle que nos revisara o logo. Reenviovos a
proposta que me fai (vd, anexo). Non é definitivo, podemoslle ir pedindo que
o modifique dunha ou doutra maneira, ou mesmo que queredes que simplemente
arrante o anterior. Propoñede, suxeride...

>pois eu, nada máis ver o gl, vin un trasno apoiado nun cogomelo, cun chapeu
de trasno, asi que o que fixen foi converter o gl nunha >pequena criatura,