Poida que sexa interesante comentarlle o tema (enviarlle unha nota ao responsable da nota). Non creo que haxa mala fe, mais poida que algo de falta de coñecemento sobre a accesibilidade e do difícil que resulta ler un texto así escribido.
Ata mañá!

En 25/05/2012 18:35, Miguel Bouzada escribiu:
Eu xa me decatara diso, mais o meu cabreo fixo que desprezara esa
"parvada"  para cabrearme a gusto, como me cabreo sempre que alguén fai
textos non accesíbeis a invidentes.

Creense "modelnos" por empregaren as @ e o que resultan e en xente que
nega a accesibilidade.

2012/5/25 Adrián Chaves Fernández <adriyeticha...@gmail.com
<mailto:adriyeticha...@gmail.com>>

    __

    O Venres, 25 de Maio de 2012 16:30:17 Fran Dieguez escribiu:

    http://www.sermosgaliza.com/artigo/ciencia/reunion-de-traduct-res-de-softwar

     > e-libre-na-coruna/20120525142120001645.html

    E escolleron a imaxe perfecta para ilustrar a nova. E porque a
    resolución é pequena, que senón seguro que se comprobaba que se
    trata dun Window 7 en inglés ou castelán.

    En fin, supoño que tampouco nos podemos queixar…

Membro de «The Document Foundation projects» http://gl.libreoffice.org
Membro de «Proxecto Trasno» http://trasno.net
Membro do «Grupo de Amigos Linux de Pontevedra (GALPon)» http://galpon.org
Co-coordinador do proxecto «GALPon MiniNo» http://minino.galpon.org