From: proxecto-boun...@trasno.net on behalf of Alejo Pacín Jul
Sent: Mon 17/05/2010 22:24
To: proxecto en trasno.net
Subject: Re: [Proxecto] Recordatorio aos coordenadores de proxectos

Aínda non me deu tempo a visitar a nova páxina. Acabo de chegar. Graciñas
por avisar. Bótolle unha ollada entre hoxe e mañá e xa me rexistro.

2010/5/16 Miguel Bouzada <mbouzada en gmail.com>

        Todos os coordenadores de proxecto que non estean na xunta da
asociación e/ou sexan do grupo de admins do sistema teñen que resxistrarse en
drupal, para que lles deamos autorización para editar a páxina do seu
proxecto. Non é preciso ser socio da asociación para dispor deste acceso.