On Wed, Jun 23, 2010 at 4:09 PM, Fran Diéguez <listas en mabishu.com> wrote:
> Queredes que a monte nun servidor meu???
>
> O único que pido e que no footer poña algo así como "Hospedado por
> Mabishu Studio" embaixo.
>
> Dicídeme os requirimentos e a páxina de instrucións e tentarei
> investigar o tema. A carga é mínima e non haberá problema.

Non hai instrucións e os requirimentos tampouco os sei. Hai que
contactar directamente co desenvolvedor, Jacek Śliwerski, para que el
nos indique como facelo. Polo menos temos a seguridade de que é
factible xa que os estonios xa o fixeron e creo que agora aloxan no
seu servidor todo o tinglado para as linguas bálticas, o que lles
permitiu seguir funcionando cando o open-tran central estivo caido.

Responderlle a